Landing page, sau pagina de aterizare – un instrument important de marketing care permite companiei să demonstreze vizitatorului oferta sa și să-l convingă să întreprindă o anumită acțiune. Un landing page îndeplinește mai multe sarcini pentru o afacere:

  1. Atragerea clienților: landing page prezintă produsele/serviciile într-o formă atractivă, ceea ce ajută la atragerea publicului țintă.
  2. Generația de lead-uri: un landing page poate servi drept instrument de colectare a informațiilor de contact ale potențialilor clienți. Puteți invita vizitatorii să își lase contactele pentru mai multe informații, consultanță sau promoții. În acest fel, împrumutul vă ajută să colectați lead-uri, care pot fi apoi folosite pentru interacțiuni și vânzări ulterioare.
  3. Vânzări și conversie: Landing-ul are rolul de a vinde direct produse sau servicii.
  4. Sporirea notorietății mărcii: pentru a consolida reputația, pe pagina de landing sunt plasate valorile, beneficiile și realizările mărcii.
  5. Testarea pieței și produsului: capacitatea de a măsura răspunsul publicului înainte de lansarea completă a produsului pe piață.

Obiectivul general al unei pagini de landing este de a atrage și de a menține atenția potențialilor clienți, de a le oferi valoare și de a-i convinge să întreprindă acțiunea dorită, fie că este vorba de a cumpăra sau de a primi informații.

Pagina de landing poate fi personalizată pentru a se potrivi obiectivelor aproape oricărei întreprinderi. În prezent, în domenii cum ar fi:

  • servicii (juridice, consultanță financiară, servicii de contabilitate la distanță, design);
  • publicitate;
  • educație (cursuri de limbi străine, traininguri);
  • organizarea de evenimente (organizare de nunți, sărbători, servicii de fotografiere);
  • construcții și reparații;
  • segmentul b2b

În primul rând, landing-ul va ajuta la informarea vizitatorilor cu ce se ocupă compania dumneavoastră și va demonstra avantajele produsului/serviciului. Deoarece un landing se concentrează pe o sarcină specifică, acesta atrage un public țintă destul de restrâns, destinat în mod special unui anumit produs – adică funcționează cu un public „cald”.

Ce este o pagină de landing bună?

Există mai multe variante de landing: o singură pagină, mai multe pagini, pagină tip carte de vizită.

Ca să stabiliți ce variantă se va potrivi unei anumite afaceri, puteți după ce ați analizat-o.

Care sunt criteriile pentru o pagină de landing bună?

  1. Utilizatorul înțelege dintr-o singură privire despre ce vrea să i se spună.
  2. Site-ul este dedicat în întregime unui singur produs sau serviciu.
  3. Vorbește despre beneficii cu ușurință, pe înțeles, succint.
  4. Conține o invitație la acțiune către care conținutul paginii direcționează logic utilizatorul.
  5. Se adresează în mod clar publicului (părinți, adolescenți, femei, pasionați de jocuri pe calculator etc.).

De calitatea landing-ului depinde în mod direct nivelul de vânzări.

Etapele de dezvoltare a landing page-ului la cheie în Moldova

Echipa VADSTUDIO dezvoltă pagini de landing la cheie în Moldova. Specialiștii VADSTUDIO efectuează o analiză de marketing detaliată a afacerii, a publicului țintă.

Se elaborează conceptul general al paginii de landing, care este convenit cu clientul. Se creează designul, se scriu textele. Echipa VADSTUDIO acordă atenție componentei SEO a proiectului încă de la început. După aprobarea finală, landing-ul este pus în funcțiune, iar analitica este configurată.

De ce este eficient să solicitați o pagină de landing de la VADSTUDIO

Echipa VADSTUDIO lucrează pentru rezultate și monitorizează statisticile. Clientul va primi nu doar o pagină frumoasă pe Internet, dar și:

  • un instrument de vânzări capabil să transforme clienții potențiali în clienți reali;
  • realizarea paginii în funcție de sarcinile de afaceri ale clientului;
  • un proiect cu potențial de dezvoltare;
  • un proiect eficient din punct de vedere al costurilor, cu o amortizare rapidă.

O bună optimizare SEO va contribui la îmbunătățirea relevanței și vizibilității paginii de landing în motorul de căutare, ceea ce ajută la atragerea traficului organic și la creșterea poziției site-ului. Echipa VADSTUDIO știe cum să ajute companiile să crească vânzările.