Platforma Tilda – un constructor popular de site-uri web, cu ajutorul căruia puteți realiza un site web funcțional fără a cunoaște codul. Cu toate acestea, un site frumos și convenabil în sine nu reprezintă o garanție a profitului. Pentru ca o afacere online să înceapă să funcționeze, trebuie să asigurați promovarea acesteia în motoarele de căutare.

Pentru ce fel de site-uri este mai bine să folosiți constructorul Tilda:

  • site carte de vizită;
  • landing;
  • pagină promoțională, de exemplu, dedicată unui eveniment;

Tilda este potrivit și pentru magazinele online mici, dar dacă intenționați să vă extindeți în viitor, este mai bine să vă gândiți imediat la utilizarea unui alt CMS.

VADSTUDIO vă spune cum să vă aduceți site-ul Tilda în topul rezultatelor de căutare.

Optimizarea site-ului web pe Tilda

Chiar înainte de a începe promovarea, ar trebui să lucrați la optimizarea SEO internă și la setările tehnice ale site-ului. În acest fel, nu numai că veți facilita promovarea viitoare, dar veți face și site-ul mai atractiv pentru vizitatori.

Optimizarea internă a site-ului web include următorii pași:

  • Colectarea nucleului semantic. După ce ați colectat interogările cheie relevante pentru afacerea dvs., veți putea monitoriza poziția site-ului în rezultatele obținute și veți putea răspunde prompt la scăderea acestora.
  • Lucrați cu meta tag-uri. Completați Titlul și Descrierea pentru fiecare pagină a site-ului. Asigurați-vă că Titlul a fost scurt și conține cuvinte cheie. Descrierea să fie informativă și să conțină și interogarea cuvintelor cheie.
  • Lucrați cu titlurile (h1 – h6). Examinați titlurile articolelor și secțiunilor de pe site-urile web și adăugați cuvinte-cheie relevante acolo unde este posibil. Asigurați-vă că titlurile sunt clare pentru cititor și reflectă conținutul blocului de text.
  • Configurați CNC-uri (URL-uri lizibile de către oameni). CNC-urile sunt URL-uri scurte, formate din cuvinte pe care utilizatorul le poate înțelege și care reflectă conținutul paginii. Ele sunt mai bine înțelese atât de oameni, cât și de motoarele de căutare.
  • Conectarea site-ului dvs. la Google Search Console. Acest serviciu vă permite să obțineți informații despre modul în care site-ul dvs. este văzut de motoarele de căutare și să detectați și să eliminați rapid erorile găsite.
  • Legăturile interne. Distribuiți ponderea legăturilor pe paginile site-ului – astfel veți îmbunătăți frecventarea paginilor sale.

Componenta tehnică include următoarele etape:

  • Optimizarea imaginilor.
  • Utilizarea CDN (Content Delivery Network) pentru o încărcare mai rapidă a site-ului în alte țări ale lumii.
  • Configurarea de memorie cache. Memoria cache vă permite să stocați fișiere statice pe server, iar acest lucru accelerează încărcarea paginilor site-ului.
  • Instalarea certificatului SSL. Cu ajutorul acestuia se asigură securitatea conexiunii utilizatorului la site și crește încrederea motoarelor de căutare.
  • Actualizarea CMS. Urmăriți actualizările platformei – aceasta va ajuta nu numai la remedierea erorilor, ci și la îmbunătățirea SEO-indicatorilor site-ului.

Încredințați configurarea și optimizarea internă a site-ului dumneavoastră web unor profesioniști – contactați agenția VADSTUDIO.

Umplerea cu conținut

După ce ați configurat site-ul, ocupați-vă de umplerea lui cu conținut. Țineți cont de faptul că conținutul nu trebuie să țină cont doar de algoritmii de promovare, ci și să fie interesant pentru utilizatori, astfel încât aceștia să revină mereu la dumneavoastră.

Principiile de bază ale lucrului cu conținutul:

  1. Actualizări regulate. Obișnuiți ca vizitatorii să vă viziteze site-ul în căutare de informații interesante: recenzii, ghiduri, prezentări video.
  2. Utilizarea moderată a cuvintelor-cheie. Încărcând textul cu cuvinte cheie, nu veți obține promovarea în TOP, ci mai degrabă invers. Excesul de spam – o cale directă spre o poziție inferioară în ieșire.
  3. Expertiza și utilitatea. Arătați vizitatorilor că sunteți cu adevărat un profesionist. Umpleți site-ul cu materiale utile de nivel expert – și utilizatorii vor veni la dumneavoastră.
  4. CTA (call to action). Nu uitați să le spuneți utilizatorilor ce doriți să facă ( abonarea la un buletin informativ, plasarea unei comenzi).

Nu uitați să adăugați un formular de feedback pe site-ul dumneavoastră.

Specialiștii VADSTUDIO vă vor ajuta să vă organizați conținutul pentru a atrage utilizatorii pe site-ul dumneavoastră.

Promovarea site-ului pe Tilda

Promovarea oricărui site trebuie să fie cuprinzătoare, adică să combine mai multe tehnici deodată.

Începeți cu optimizarea externă:

  • înscrieți-vă site-ul în cataloage și directoare pentru a-i crește masa de linkuri;
  • postați articole cu linkuri către site-ul dvs. pe site-uri terțe – astfel veți adăuga linkuri externe și vă veți arăta utilitatea și autoritatea;
  • cumpărați linkuri de calitate.

Faceți-vă cunoscut pe rețelele de socializare:

  • gândiți-vă la o strategie de promovare a site-ului dumneavoastră pe Facebook, Instagram, TikTok;
  • lansați publicitate orientată pentru a atrage trafic.

Integrați marketingul prin e-mail:

  • colectați adresele de e-mail ale vizitatorilor site-ului web;
  • organizați buletine informative (știri despre promoții, oferte).

Utiliați publicitatea contextuală pe Google.

Acordați atenție structurii, nu uitați de optimizarea internă și de conținutul util și interesant, lucrați cu promovarea externă – și site-ul dvs. pe Tilda va apărea cu siguranță în topul rezultatelor.

Sau încredințați această sarcină profesioniștilor agenției VADSTUDIO – ei știu totul despre promovarea complexă!