Atunci când alege produse sau servicii pe internet, un cumpărător nu este întotdeauna sigur de rezultat. Atunci când comandă bunuri, multe depind de livrare, iar în cazul serviciilor, rezultatul poate fi uneori evaluat doar subiectiv.
Desigur, în primul rând, compania însăși trebuie să fie încrezătoare în calitatea bunurilor sau serviciilor pe care le oferă clienților. Dar cum să transmită această încredere clientului? Răspunsul este simplu: oferiți-i acestuia garanție.
Expertul VADSTUDIO ne spune cum să spulberăm îndoielile clienților cu ajutorul garanțiilor și cum să plasăm organic garanțiile pe un site web.
Garanția calității
„Suntem încrezători în calitatea produselor fabricate de noi și, prin urmare, oferim clienților o garanție de 2 ani pentru serviciile noastre.”
Cumpărarea unui produs sau comandarea unui serviciu scump este întotdeauna o pierdere de bani. Oferind clientului o garanție de service pe termen lung, compania crește nivelul de încredere în produsele sau serviciile sale.
Garanția rezultatului
„În doar 5 lecții veți putea să vă configurați prima campanie publicitară”.
Garantarea rezultatului în cazul serviciilor este destul de dificilă, deoarece totul depinde de fiecare cumpărător în parte, de dorința sa de a învăța sau de abilitățile sale. Dar și această opțiune merită luată în considerare. Ca un factor de convingere suplimentar, oferiți povești de succes ale clienților care au folosit deja serviciul.
Timp
„Vă livrăm rolele într-o oră – sau le primiți gratuit”.
Adesea, livrarea rapidă este un criteriu decisiv pentru alegerea unui produs. Clientul dorește întotdeauna să primească ceea ce dorește mai repede, iar dacă firma oferă garanții legate de timp, acest lucru vorbește în favoarea sa.
Dar nu este necesar să dați bunurile pentru livrarea cu întârziere, puteți oferi clientului un cod promoțional pentru o reducere sau un certificat pentru o altă unitate de produs sau serviciu al aceleiași companii.
Opțiunea de retur în anumite condiții
„Dacă, după o săptămână, vă dați seama că cursurile noastre nu sunt potrivite pentru dumneavoastră, vă vom rambursa banii”.
Acest tip de garanție este utilizat pentru serviciile în cazul cărora rezultatele concrete nu sunt disponibile imediat. Clientului i se oferă posibilitatea de a „testa” gratuit cursul sau serviciul. Probabilitatea de dezamăgire este redusă, iar nivelul de încredere în companie crește.
Garanția de ocupare a forței de muncă
„Vă vom găsi un loc de muncă într-o nouă profesie – sau vă vom da banii înapoi”.
Pe internet există un număr mare de cursuri online pentru a învăța noi profesii. Una dintre întrebările pe care le are un client înainte de a cumpăra este legată de încadrarea în câmpul muncii. Nu vreți să cheltuiți bani și să obțineți o profesie pe care nu o dorește nimeni. Dar dacă o școală este gata să ofere astfel de garanții, nivelul de încredere în ea crește.
O altă opțiune pentru o astfel de garanție este de a plăti cursul după primirea rezultatelor. Dacă o companie este atât de încrezătoare în produsele sale încât este dispusă să ofere servicii inițial gratuite, atunci probabil că ar trebui să fie favorizată.
Garanția prețului scăzut
„Dacă găsiți un produs de aceeași calitate mai ieftin, vă vom compensa diferența de preț”.
Poate fi frustrant să cumperi un produs la un anumit preț și apoi să îl găsești mai ieftin în următorul magazin. Bunurile pentru care compania oferă o garanție a celui mai avantajos preț par mult mai atractive pentru client.
Compensația poate fi prezentată atât în termeni monetari, cât și sub formă de bonusuri pentru achiziționarea de bunuri în același magazin.
Cum să încorporați o garanție într-un text comercial
Prezența garanțiilor într-un text comercial este un instrument important pentru gestionarea loialității unui potențial client. Destul de des, clienții părăsesc site-ul pentru că nu găsesc informațiile care îi interesează despre un produs sau serviciu, iar garanțiile se numără printre aceste informații.
Arătați-le clienților dumneavoastră că vă pasă de confortul lor și că apreciați timpul lor. Creați pagini separate pentru secțiunile de livrare și plată, precum și pentru retururi. Reamintiți-le clienților dreptul lor de a returna bunurile în conformitate cu Legea privind protecția drepturilor consumatorilor. Vorbiți despre motivele de returnare, faceți trimiteri la articolele din lege sau oferiți extrase din aceasta, indicând condițiile și procedura de returnare.
Pentru ca clientul să nu fie nevoit să caute pe site informațiile de care are nevoie, le puteți aduna într-un singur loc, în secțiunea „Garanții”. Plasați butonul într-un loc vizibil, astfel încât să fie imediat vizibil.
Garanțiile clare și concise sporesc încrederea potențialilor cumpărători într-o companie și, prin urmare, vânzările. Folosiți acest instrument pentru a atrage atenția asupra produselor și serviciilor dumneavoastră.
VADSTUDIO garantează, de asemenea, serviciile sale. Site-ul va intra cu siguranță în rezultatele căutării în câteva săptămâni după măsurile interne de SEO-optimizare și promovare.