Traficul și conversiile depind în mod direct de cât de multă încredere au utilizatorii într-un site web. Chiar și modul în care arată un snippet în motorul de căutare este important: unii utilizatori vor trece pur și simplu pe lângă el dacă îl consideră suspect.

Este deosebit de important să se asigure un nivel ridicat de încredere în cazul în care site-ul implică plata și prelucrarea datelor personale: număr de telefon, e-mail, detalii despre cardul bancar.

Specialistul în optimizare SEO de la VADSTUDIO vă spune cum să creșteți credibilitatea site-ului dumneavoastră.

Date de înregistrare

Cu cât compania pe care o reprezintă site-ul web pare mai reală, cu atât utilizatorii sunt mai predispuși să aibă încredere în ea. Plasați pe site adresa fizică a companiei, numărul de telefon, orele de funcționare, adresele de e-mail și numerele de messenger. În acest scop, este mai bine să creați o pagină specială „Despre noi” sau „Contacte”. Un plus separat va fi un widget cu un marcaj al locației companiei pe hartă.

Sucursale

Escrocii rareori creează rețele de afaceri extinse – riscul de a fi prinși este prea mare. Dacă firma are sucursale, spuneți despre ele pe site-ul oficial.

Politica de confidențialitate

Dacă firma operează cu date cu caracter personal, nu este suficient de dorit, ci obligatoriu să se plaseze pe site o politică de confidențialitate.

Date privind proprietarii și administratorii

Aceasta este o practică obișnuită pentru organizațiile mai mari, dar poate fi cu siguranță benefică pentru companiile mai mici. Adăugați datele de contact ale persoanelor care pot fi contactate de clienți în legătură cu calitatea serviciilor furnizate sau a bunurilor achiziționate. Dacă utilizatorul vede că întreprinderea este inițial deschisă la dialog, nivelul de încredere în ea crește.

Informații privind expedierea, plata și returnarea. FAQ

Este posibilă livrarea produsului în alt oraș? Este posibilă returnarea produselor? Prin plasarea informațiilor utile în secțiunea corespunzătoare a site-ului, compania va închide imediat un număr mare de întrebări care apar din partea utilizatorilor și, prin urmare, va crește credibilitatea companiei.

Servicii și asistență

Formularul de feedback și numărul de telefon pentru asistență plasate în antetul site-ului – o modalitate excelentă de a arăta viitorului cumpărător că sunt gata să aibă un dialog cu el. Utilizatorii sunt mult mai dispuși să achiziționeze servicii și bunuri acolo unde sunt gata să fie consultați.

Certificat SSL

Dacă un utilizator accesează o pagină de site web și browserul afișează un avertisment privind o conexiune nesigură, în 99% din cazuri pagina va fi închisă și utilizatorul nu se va mai întoarce pe site.

VADSTUDIO își ajută clienții să instaleze un certificat SSL și să îmbunătățească securitatea site-ului și a datelor utilizatorilor.

Adaptarea site-ului web pentru dispozitive mobile

Mulți utilizatori navighează pe internet de pe telefoanele lor mobile. Echipa VADSTUDIO subliniază faptul că versiunea mobilă a site-ului web reprezintă o atenție deosebită pentru confortul utilizatorilor, ceea ce înseamnă că este important acordarea acesteia.

Snippet

Caseta de căutare este locul în care un utilizator întâlnește pentru prima dată site-ul web al unei companii. Un snippet atractiv și bine conceput va crea o primă impresie bună despre site chiar înainte ca utilizatorul să deschidă pagina.

Recenzii

Astăzi puteți comanda cu ușurință recenzii pe diverse platforme de freelance, așa că acest instrument trebuie folosit cu prudență. Vizitatorii site-ului vor crede recenziile de pe conturile oficiale ale companiilor sau de la utilizatori reali ai rețelelor sociale, dar vor fi respinși de același tip de comentarii cu deliruri de la comentatori fără nume și fără avataruri.

VADSTUDIO colaborează cu SERM – reputația companiei pe Internet, ajutând la combaterea negativității și la creșterea încrederii în companie cu recenzii reale, naturale.

Lista de clienți

Dacă firma a lucrat cu persoane celebre, companii mari sau agenții guvernamentale, merită să vă spunem despre asta.

Fotografii și videoclipuri reale

Produsele, rutina de producție, designul birourilor – vizitatorii sunt întotdeauna interesați să arunce o privire în spatele ușilor închise ale companiei. De asemenea, puteți posta un videoclip al unui eveniment sau al unei ceremonii de premiere.

Exemple de proiecte

O modalitate populară de a povesti unui client despre tine este prin exemple de proiecte. Informațiile detaliate despre proiectele pe care compania le-a finalizat îl vor ajuta pe client în luarea deciziilor.

Blog

Articolele de specialitate nu numai că ajută la promovarea site-ului în interogări cheie, dar cresc și nivelul de încredere și loialitate al vizitatorilor. Specialiștii VADSTUDIO subliniază, optimizarea textului joacă un rol cheie în atingerea obiectivelor de business. Un conținut bine optimizat face ca un site să fie mai vizibil în rezultatele căutărilor. Acest lucru înseamnă că utilizatorii au mai multe șanse să îl găsească atunci când caută interogări conexe.

Istoricul companiei

Clienții au încredere în companiile cu un anumit istoric. De câți ani este compania pe piață, cum a fost înființată, ce succese a obținut – clienții vor fi interesați să afle toate acestea.

Baza de producție

Dacă firma cooperează cu furnizori de materii prime sau echipamente renumite, este de asemenea important să se spună despre acest lucru.

Garanții

Condițiile de cooperare și garanțiile clar precizate pe site cresc nivelul de încredere în companie.

Schema de lucru

Clientului îi va fi mult mai ușor să se decidă să comande dacă are în fața ochilor o schemă de lucru pas cu pas.

Statistici

Câți clienți v-au încredințat comenzile lor? Câte comenzi ați îndeplinit anul acesta și anul trecut, ce volum de produse ați produs și vândut? Nu ezitați să le oferiți vizitatorilor dumneavoastră cifre vizuale.

Prețuri

De regulă, clienții au deja o idee despre cât sunt dispuși să cheltuiască pentru un anumit produs. „Vorbiți” imediat cu clienții despre prețuri. Cel puțin, specificați un interval „de la”.

Rețele sociale

Este bine ca o companie să poată fi contactată în mai multe moduri. Prin postarea de linkuri pe rețelele de socializare, puteți construi credibilitate și puteți atrage noi urmăritori.

Vizualizări, aprecieri, distribuiri

Indicatorii de activitate socială spun despre cât de interesante sunt materialele de pe blogul companiei pentru oameni. Interesant înseamnă de înaltă calitate.

Posturi vacante

Secțiunea cu posturi vacante provoacă, de asemenea, încrederea vizitatorilor. Dacă o companie caută angajați, înseamnă că se dezvoltă.

Caritate

Faptele bune sunt un semn al responsabilității sociale a unei companii. Ajutați un adăpost pentru câini sau ați donat fonduri pentru renovarea unui orfelinat local? Povestiți despre asta.

Programul de loialitate

Programele de loialitate presupun că clienții vor coopera cu compania pentru o perioadă lungă de timp. De asemenea, existența acestora consolidează încrederea.

Testare și instruire gratuite

O tehnică care funcționează întotdeauna: oferiți unui client testarea gratuită a produsului sau cursuri de formare pentru a-i spori încrederea în companie.

Serviciul gratuit

Un client este mai dispus să plaseze o comandă pentru o sumă mai mare dacă livrarea se face pe cheltuiala companiei. Configurare, înregistrare, conectare a echipamentului – diferite servicii pot fi folosite pentru a câștiga încredere.

Activitatea în rețelele sociale

Contul „activ” al companiei, care publică în mod regulat știri și comunică cu clienții, indică faptul că firma este una activă.

Recomandările clienților

Dacă un client recomandă o companie pe site-ul său web sau pe o rețea de socializare, acest lucru arată că are încredere în ea. În consecință, nivelul de încredere al altor clienți, inclusiv al viitorilor clienți, va crește.

Încrederea vizitatorilor este fundamentul unei prezențe online de succes. Atunci când site-ul dvs. inspiră încredere, utilizatorii se simt confortabil să petreacă mai mult timp pe el, să facă achiziții și să revină din nou. Echipa VADSTUDIO construiește relația de încredere a unei companii cu utilizatorii și ajută la îmbunătățirea reputației online prin conținut de calitate, siguranță, securitate și design profesional.