Pentru business-ul modern, un site web nu este doar o carte de vizită a companiei, ci un instrument puternic pentru atingerea obiectivelor de afaceri. Magazinul online sau website-ul – cartea de vizită – trebuie să atragă trafic și să aducă profit.

Pentru a atinge aceste obiective este imposibil fără o promovare completă a site-ului, care include:

  • Optimizarea tehnică internă a structurii site-ului, a meta tag-urilor, a titlurilor, a conținutului și a altor elemente pentru motoarele de căutare.
  • Optimizarea externă: obținerea de linkuri către site de la alte site-uri cu autoritate.
  • Promovarea site-ului și optimizarea SEO pentru rețelele și semnalele sociale

În acest articol vom analiza optimizarea externă care este unul dintre cei mai importanți factori de clasificare a site-urilor în motoarele de căutare.

Optimizarea externă a site-ului presupune promovarea acestuia cu ajutorul resurselor terțe. Un indicator important aici este autoritatea. Cu cât mai multe resurse menționează site-ul dvs., cu atât mai multă autoritate capătă acesta în „ochii” motoarelor de căutare, cu atât mai sus va fi în rezultatele căutării. Acest lucru înseamnă că mai mulți clienți potențiali îl vor vedea.

Despre link-uri

Rețeaua de legături ar trebui să fie cât mai diversă – acesta este un semn al naturaleții sale. Este bine atunci când linkurile duc către site din diferite tipuri de surse similare ca subiect cu al dvs. și profilul este format atât din linkuri de tip ancoră, cât și din linkuri non-ancoră.

Instrumente pentru optimizarea externă

VADSTUDIO recomandă ca instrumente pentru promovarea externă a site-ului următoarele:

  • Google Webmaster. Specialiștii noștri vă adaugă site-ul la webmaster imediat după lansare. Acest instrument vă permite să vedeți cum arată site-ul dvs. în căutarea Google, să identificați problemele de indexare, să estimați traficul, să aflați care sunt site-urile care au legături cu al dvs. și așa mai departe.
  • Adăugarea site-ului la Bing webmaster.
  • Adăugarea site-ului la Google Maps – astfel încât utilizatorii să poată găsi biroul companiei dvs. pe hărți.
  • Adăugarea site-ul dvs. în directorul Google Business. Motoarele de căutare acordă atenție site-urilor care folosesc serviciile lor.
  • Utilizarea directoarelor și a anuarelor de organizații pentru a extinde prezența companiei în spațiul online. Acest lucru va amplifica recunoașterea mărcii și va conduce traficul către site-ul web. Înregistrarea în directoare este o modalitate bună de a obține legături naturale către site.
  • Promovarea prin articole. Articolele de specialitate utile și interesante, plasate pe site-uri terțe, vă permit să atrageți publicul pe site și să extindeți insulele de conținut despre activitățile companiei.
  • VADSTUDIO oferă plasarea articolelor de specialitate, anunțurilor, comunicatelor de presă pe site-uri de autoritate cu link dofollow către site: portalul de știri Bălți City, platforma webcam, Beltsy.info Aceasta este o oportunitate de a atrage interesul potențialilor clienți cu conținut util și de a obține trafic.
  • Crowd-marketing – adăugarea de informații despre site pe platforme de întrebări și răspunsuri, recenzii și alte site-uri similare.
  • Plasarea site-ului în alte instrumente Google.

Promovarea unui website este o sarcină complexă care necesită o atenție constantă din partea specialiștilor SEO în diferite domenii.

Pe de o parte, o strategie SEO competentă contribuie la creșterea traficului și a conversiilor. Pe de altă parte, este important să realizăm că SEO nu este un sprint, ci un maraton, în care o greșeală poate avea consecințe fatale.

Pentru a maximiza efectul promovării site-ului web, pe lângă optimizarea externă și internă, vă recomandăm să folosiți promovarea în social media. (ссылка на статью №4)